Torsdag

Hej hej!

Idag har vi haft utbildning med jobbet så jag är lite seg. Skulle behöva plugga men funderar på om man ska hoppa i säng tidigt idag så man kan gå upp vid kl.6-7 och sätta igång med pluggandet då. Är ju ledig fram till kvällen.Så funderar på om jag ska se "Bonde"-avsnittet jag spelade in igår.

Idag är det HV-match igen, borta mot Linköping. Tror matchen slutar 2-3.

Packat och Klart ikväll kl.21 skulle bl.a. ha med ett reportage från Dubai ikväll.Ska spela in det så att jag och Mogge kan se det sedan. Vi var ju där förra året i november. Var mkt att se och vi åker gärna dit igen. Var där en vecka och man hinner inte alls med mykcet. Nästa gång tänkte vi bo på "Burj El Arab" *S*....eller kanske inte. Lite dyrt med runt
10 000:-/natt, men det skulle vara en upplevelse. Vi för se om man är beredd att lägga de pengarna på det då vi väl åker dit igen.

Försöker få tag i biljetter till HV-FBK 20/10 i Kinnarps Arena. Ingen som har några sittplatser över?!

Nähe, nu är det dax för lite kvällsmat och sedan får jag se om det blir något pluggande eller ej.

Ha en fin kväll!

Kramelikram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0