Torsdag och en dag kvar på jobbet

Hejsan!

Nu känns det lite jobbigt då jag bara är kvar på jobbet imorgon med innan tjänstledigheten. Samtidigt ska det bli mkt spännande att prova på något annat. Men jag kommer sakna alla góa artbetkamrater.
På lördag ska några av mina jobbarkompisar ta med mig ut och äta lite och kanske ut och festa lite med då det var länge sedan.

Helgen i övrigt kommer nog ägnas åt att umgås med familjen och även lite pluggande. Ska försöka komma ut på på lite härliga promenader också. Måste verkligen komma igång med att röra mer på mig nu så man blir lite piggare och förhoppningsvis får lite mindre värkt i kroppen.

Ska se lite på TV nu, blir lite "Du är vad du äter" och ev "Efterlyst" sedan måste jag krypa ner så jag orkar upp runt kl.5.

Ska bli spännade att se hur matchen HV-MoDo slutar. Det står just nu 1-0 i andra perioden.

Kram/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0