Söndag

Hej!

Då var det söndag...och jag är fortfarande inte pigg, tempen låg på 38 grader då jag tog den tidigare idag. Vill inte ha mer feber nu.

Blir så trött av allt våld man hör om varje dag nu. Hurdant har vårt samhälle blivit egentligen. Nu hade 16-åringen som misshandlades i Sthlm igår tydligen avlidit. Jag personligen kan inte förstå hur man kan slå och sparka på någon som redan ligger ner. Jag skulle aldrig kunna slå någon över huvud taget, i så fall måste det verkligen vara i självförsvar där jag inte ser någon annan utväg än att slå och sparka. Jag blir så ledsen då jag hör om all sån här skit.

Har tagit det ganska lugnt idag med. Blev att kika på lite lägenhetsvisningar här runtomkring där jag bor. Sedan har jag även hunnit med att vara en stund i skogen för att låta hundarna få springa av sig och innan jag åkte hem tog jag en fika på More Coffé här i stan.Det blev en kopp te "persika/passion" och en morotskaka. Har även lämnat in den uppgift som ska vara inne imorgon i den kurs jag läser nu. Det är skönt att ha lämnat den. men nu måste jag snart sätta igång med nästa och den verkade bra mkt knivigare*pust*, tyckte det räckte med den jag gjort nu. Nästa deadline är 22/11 och det känns som för lite tid då jag ska jobba i stort sett 9 dagar i sträck nu. men på något sätt ska jag väl lyckas med det också. Som beknat brukar allt gå bara man vill och ger sig tusan på att det ska fixa sig.

Nu ikväll blir det en kopp te och tända ljus framför TVn tillsammans med plutten River. Skönt och mysigt!
Så får man se om det blir jobb eller att vara hemma och vila imorgon. Jag tar en dag i sänder nu, det är det bästa.

Ha en härlig söndagskväll därute!
/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0