Måndag och ny arbetsvecka

Hej hej!

Då var det måndag igen då.Är lite seg efter nattjobbet å så men det gick ändå bra att jobba idag, gick hem 15.30.
Har sedan grejat med min nya bärbara dator och om ett tag ska jag gå och ta en fika med Mogge. Sedan blir det TV ikväll och sängen tidigt (jaja...det vet vi ju hur det brukar bli med det).

Har inte blivit bra i min mage än så hade en telefontid med läkaren nu i eftermiddag, fick en ny starkare medicin till att börja med så jag slapp gastroskopi så länge.Har gjort det 2 ggr innan och det har inte visat mer än ett hiatus bråck och lite irritation i magsäcken men inga större sår eller liknande.

Har lyckats få den trådlösa routern att fungera nu med, skönt. Och även lyckats att installera det program jag jobbar i, SPSS, med mina uppgifter i skolan. Skönt för då kan jag jobba med det om jag åker hem till föräldrarna eller liknande. Perfekt!

Imorgon är det MoDo-HV71 då. Hoppas verkligen HV vinner. Har lite fajt med en kollega som är MoDo:it.

I morgon blir det jobb med sedan är jag ledig onsdag, jobbar torsdag och ledig fredag. Skönt! Blir en hel del pluggande på onsdag. Fredagen ska jag träffa en kompis och hennes 10 månader lilla dotter,härligt. Blir så glad då jag träffar dem.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0