Måndag igen

Hej hej!

Jaha, måndag igen då och den har ju förflutit bra. Var ganska lugnt på jobbet, placerades på akutlabet på morgonen och blev kvar där hela dagen och det var trevligt. De flesta patienter är ju snälla och trevliga tack och lov. Det gör en på bra humör.

Efter jobbet blev det att åka till Holmgrens och hämta Mogges bil sedan en tur till hunddagiset i Norrahammar för att hämta "vildarna". Blev sedan en fika på Wasa Påtår, jag tog en smarrig kladdkaka....onyttigt värre.

Har sedan kikat på TV, "Sjukhuset" på 3an...yrkesskadad som man är. Och nu står "Från koja till slott" på här samtidigt som jag surfar runt lite. Har kolla på resultatet i hockeyn och just nu står det 2-1 i matchen FBK-HV 71. Kom igen nu HV, detta fixar ni!!Hejja hejja!!!

Fick en glad överraskning då jag kollade på sidan för den kursen jag läser. Hade fått meddelande från lärarna angående den uppgift jag lämnade in för ca 2 v sedan. "Hej Linda! Du är godkänd och har fått betyget A i 1:a uppgiften i statistik (mycket bra jobbat!!) Kommentar:- Mer optimalt att använda % i Tabell 6, annars utmärkt genomfört.Mvh Jan och Anders " Känns så gött i och med att man slitit en hel del med det där. Nu kan jag leva på det några dagar. Fick nya uppgifter att  bita i nu också, känns tufft men lite mindre tungt nu då jag fick högsta betyg på det första arbetet i denna delkurs.

Imorgon blir det skolan hela dagen med introduktion för nyanställda samt en ny kurs som börjar. Spännande.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0