Lördag

Hej hej!

Igår/natt var det ganska lugnt på jobbet, vi kunde kika lite på TV och äta i lugn och ro vilket var skönt. men efter kl.24 körde det igång lite mer och vid kl.3 då vi precis gått och lagt oss fick vi hoppa upp igen och ta hand om ett trauma. Kom i säng 5.15 och sob till 10 så jag är ganska trött i och med jag ej sovit mkt natten innan heller.
Vi jobbar ju 18.30-7 och om det är lugnt får vi sova i jourrummet 3-7. Jag hade hellre jobbat 21-7 utan att sova, hade passat mig bättre känner jag.

Idag har jag pluggat lite samt sovit 14-15.15 så lite sömn fick jag iaf*S* Får se hur det går idag, hoppas det är lika lugnt på jobbet och att vi slipper upp å jobba efter kl.3.

Jaha, HV-match idag igen hemma mot Södertälje. Stg 2-0 a andra perioden till HV såg jag.Får väl se vad det slutar på.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0