Lördag å grått å trist

Hejsan!

Idag skymtar ingen sol alls, tråkigt, men så är det ju då och då under hösten. Bara att gilla läget.
Känner mig dock pigg och glad i alla fall. Somnade i soffan framför Idol igår så såg ej ens första låten vad jag kan minnas. Har sedan legat i sängen fram till kl.11 idag. vet ej riktigt vad det var med mig, trött var jag i alla fall.
Var dock ute med River vid kl.7.30 då han kom och ville ha upp mig.

Dagen idag har annars varit ganska lugnt. Har tittat lite på frågorna till nästa uppgift i kursen jag läser. Men har inte orkat engagera mig något djupare i dem. Blev en långpromenad som tog nästan 1½ h med River i stället och snart ska jag ta mig en varm dusch för blev lite frusen. Ikväll blir det ut med några tjejer från röntgen vilket ska bli mycket trevligt. Så River får mysa själv med husse och Laban.

Just nu spelar HV borta mot Södertälje och det står 1-0 till HV i andra perioden. Hoppas Liv håller nollan .
Såg att J-Södra vann sin viktiga match mot Sirius med 4-1 också vilket känns mkt skönt. Vi hoppas på att det är Jönköpings dag i sporten idag så att HV vinner med.

HV-MoDo matchen i torsdags slutade ju bra i alla fall.




3-2
   







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0