Måndag och snö och blåst*brrrrr* 20071126

Hej hej!

Idag fick jag mitt sista (?) lönebesked från röntgen, det innehöll 1367 :- *s* Alltid något!
Gillar inte snön som kommer nu, eller snarare att det blir sådan snålblåst. Snön i sig är ju väldigt vacker men det behöver inte blåsa sådär...men vad mer kan man begära, vi befinner ju oss i blåshålet Jönköping*S*

Blev lite julklappsshopping på lunchen idag, hittade i alla fall en julklapp*l* Har dock redan köpt ganska många, skönt att behöva stressa in i det sista. Köpte mig själv en mössa också, en svart med lite snöflingor och streck på av märket Everest. Helt ok och väldigt varm med fleece i.

Jaha, det gick ju bra för HV hemma mot Frölunda idag med. Härligt härligt!

image81
5-3

Natti natti gott folk!!!

Och Fredrik...jag är inte ett duuuuugg avis på dig som får en massa äcklig sol på dig ;)
Passa nu på å njut!!

Kommentarer
Postat av: Fredde

Haha det är du inte va ;)

Men nu är man tillbaka på Kungsgatan, men det funkar också.

2007-12-09 @ 10:52:34
URL: http://algottheeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0